Hoppa till innehåll

Kundenkäten – Din åsikt räknas

Nu mäter vi oftare så att vi kan fixa det fortare

Sedan augusti 2024 mäter vi kundnöjdhet varje månad mellan augusti och maj. Det innebär att du inte vet när du kommer att få undersökningen, men alla hyresgäster kommer att få möjlighet att svara.
Tätare mätningar ger oss snabbare feedback om relevanta fel och åtgärder. De som väljs ut månadsvis får mejl om detta. Alla som svarar på undersökningen är automatiskt med i utlottning om en hyresfri månad och fina presentkort.

Nöjd Studbo är en kundundersökning som utförs av Origo Group.

Mätningen tar cirka 5 minuter att genomföra, som att ta en paus från plugget! Vad har du att förlora?

Vi är glada att kunna dela med oss av att vi har fått förtroendet att vara en del av studenternas vardag under fyra år i rad, genom att vinna Nöjd Kund undersökningen. Vi strävar alltid efter att erbjuda en bra boendemiljö och värdesätter vår relation med alla våra hyresgäster.